Nyhedsbrev
31. august 2018

Event: Spis naturen - få gratis smagsprøver og gode fif

Brændenælder, hyben, svampe, vildt og meget andet. Naturen bugner med lækre sager, og i weekenden den 8. og 9. september sætter vi fokus på "naturens buffet" ved eventen Spis naturen i GIVSKUD ZOO.
Vi har allieret os med en gourmetkok og en jæger, som laver smagsprøver, lokale producenter som fremviser produkter, du kan tage med på svampetur, og du kan lave dit eget urtesalt.

Ny årskortfordel - tag en ven med til halv pris
Årskortholdere i GIVSKUD ZOO får nu mulighed for at tage en ven med i parken til halv pris. Rabatten på ledsagerens billet fratrækkes i Billetsalg ved fremvisning af årskortet. Bemærk at man kun kan medbringe én ven til halv pris pr. besøg. Tilbuddet gælder i perioden 1. september til 12. oktober 2018.
Læs om årskortfordele

Forkæl virksomhedens ansatte med julefrokost hos dyrene
Nyd årets julefrokost i en afrikansk inspireret restaurant med eksotisk mad. Vi sørger for lokale og mad. I kommer selv med musik og underholdning. I kan starte festen med staldbesøg hos dyrene, og I kan overnatte 100 meter fra restauranten på Danhostel Givskud Zoo. Så kan alle feste med.
Læs mere om mulighederne

Parken gør klar til de køligere måneder
Efter en meget varm sommer er vejret ved at slå om. Og i GIVSKUD ZOO betyder det, at forberedelserne til efteråret og vinteren snart begynder. For dyrepasserne betyder det ændring i rutiner, og dyrene ruster sig til kulden ved at anlægge tykkere pels.

Sidste frist i dag: Vind rejsegavekort - og støt truede dyr

Givskud Zoo Naturfond støtter naturbevarelsesprojekter rundt om i verden. Ved at give et bidrag til fonden hjælper du med at beskytte gorillaer i Afrika, tapirer i Sydamerika og røde pandaer i Asien.
Samtidig får du chancen for at vinde et rejsegavekort på 15.000 kroner til Bravo Tours.
Overfør 10 kroner på Mobile Pay til 86190 og skriv "Bravo" i kommentarfeltet.
Du må gerne donere flere gange og dermed få flere lodder i konkurrencen.
Sidste frist for donation er  i dag, fredag den 31. august 2018. Vi trækker en vinder i september, som kontaktes direkte.
Vindernavn offentliggøres på www.givskudzoo.dk og facebook.