GIVSKUDZOO_Safaritelt_ude1.JPG

Sov på savannen i sommerferien

Glæd familien med et hyggeligt ferieophold i GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIAs afrikanske teltlejr.

I overnatter i safaritelte i Boma-lejren ved siden af den store savanne med blandt andet næsehorn og gnuer. Efter en god dag i parken kan I hygge om bålet og mærke dyrenes puslen om aftenen. Med i prisen for overnatningen er entré til parken på ankomst- og afrejsedagen, så der er god tid til familiehygge og til at få en masse spændende oplevelser ved alverdens dyr.
Hvis I ønsker det, kan I kombinere opholdet med en Go'morgen Zoo®-tur, hvor I oplever dyr i deres stalde. Når I sover på savannen, får I 50% rabat på den normale billetpris til Go`morgen Zoo®.
Book Sov på savannen

Screendump hjemmeside.jpg

Nyt look på vores hjemmeside givskudzoo.dk

Fremover ser det anderledes ud, når du klikker dig ind på vores hjemmeside. Hele siden er nemlig lavet om for at forbedre brugeroplevelsen og gøre det nemmere at overskue de mange muligheder i parken. Hjemmesiden er bygget op fra bunden med nyt design og ny struktur. Målet er at gøre det lettere for brugerne af hjemmesiden at finde de informationer, der er relevante for dem, uanset om det er dagsgæster, årskortholdere, skoler, sponsorer, eller gæster der ønsker at holde særlige arrangementer i parken som for eksempel bryllup, konfirmation eller møder.

Vi håber, at du får glæde af den nye hjemmeside

GIVSKUDZOO_gomorgenzoo.jpg

Mød dyrene bag kulisserne på Go'morgen Zoo®
Start dagen med en tur bag kulisserne og sig go'morgen til dyrene. Glæd jer til at møde de bredsnudede næsehorn, de fantastiske brillebjørne og de fascinerende løver i deres stalde.
Turen begynder kl. 8.15 og varer cirka halvanden time. Med i prisen for morgenturen er entré til parken hele dagen, så I kan tage på oplevelse på egen hånd i parken, når den åbner.

Priser:
Voksen: kr. 290,-

Barn (3-11 år): kr. 145,-

Småbørn (0-2 år): gratis
Book plads her

IMG_7941.JPG

Oplev parkens mange dyreunger
Rundt om i parken er der masser af dyreunger. Nogle af dem følger roligt rundt med deres mødre, mens andre tumler med hinanden og boltrer sig i anlægget.
Se oversigt over parkens dyreunger

Bus.jpg

Tag bussen gratis til GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA

VisitVejle og Vejle Kommune tilbyder gratis bustransport til områdets turister sommeren igennem.
Hver dag kører shuttlebusser rundt mellem interessante seværdigheder og attraktioner. Udover at stoppe ved GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA lægger bussen også vejen forbi blandt andet Kongernes Jelling, LEGOLAND og centrum af Vejle. Der er tre afgange om dagen, som passagerer frit kan benytte sig af.
Læs mere og find køreplanen