Nyhedsbrev
1. november 2018

Årets nyhed 2019: Brillebjørne

Tusind tak for en skøn sæson 2018, som vi har rundet af med rigtig flotte besøgstal.

I 2019 fejrer parken 50 års jubilæum og vil i den sæson præsentere Europas største anlæg til brillebjørne som årets nyhed.

EKSTRA JULETUR - for årskortholdere
På grund af meget stor interesse blev vores juleture for årskortholdere hurtigt udsolgt. Så for at give flere chancen for at komme med bag kulisserne og opleve den hyggelige julestemning i parken arrangerer vi to ekstra ture. De finder sted lørdag den 1. december kl. 9.00 og kl. 13.00. Der er et begrænset antal pladser som bookes efter først til mølle.
Læs mere og book plads

Få mad hjem til julefrokosten i virksomheden
Gør julefrokosten hjemmei virksomheden ekstra lækker og nem med mad ud af huset fra fra GIVSKUD ZOO . Vi tilbyder både en eksotisk julefrokost og en mere klassisk menu.

Skab glæde med en julegave fra GIVSKUD ZOO
Julen er lige om hjørnet, og du kan glæde dem du holder af med et gavekort til GIVSKUD ZOO. Du bestiller online og kan selv printe det ud, så du kan pakke det fint ind og lægge gaven under juletræet.
Køb gavekort online

Hold konfirmation 2019 i GIVSKUD ZOO
Vi har enkelte ledige lokaler, så du kan stadig nå at booke plads til forårets store fest. Glæd den unge konfirmand og gæsterne med en særlig oplevelse.

Tillykke til vinderne i Instagram-konkurrencen
Sæsonen igennem har gæster, der har besøgt den store istidsudstilling i GIVSKUD ZOO, kunnet tage billeder af sig selv iført istidstøj og uploade dem på Instagram under hashtagget "iceagefashion".
Efter sæsonen ville der blive udtrukket en vinder af et lækkert rensdyrskind. Da billederne var så sjove og gode, valgte vi at trække ikke bare én, men tre tilfældige vindere, som alle er blevet kontaktet. Vinderne, som hver modtager et rensdyrskind, blev:
Aksel Steen Christensen fra Struer.
Annika Mortensen fra Give.
Marie Lybecker Hansen fra Lemvig.

Tillykke til vinderen af to årskort

I efterårsferien kunne gæster i GIVSKUD ZOO tilmelde sig parkens nyhedsbrev og dermed deltage i lodtrækningen om to årskort til GIVSKUD ZOO. Den heldige vinder blev Stine Klyver fra Højslev. Tillykke med præmien. Vinderen er blevet kontaktet.

Du modtager denne mail, fordi du har tilmeldt dig GIVSKUD ZOOs nyhedsbrev.

Afmeld udsendelser