GIVSKUDZOO_Utamaduni1.jpg

Oplev afrikanske rytmer med Utamaduni Dance Troupe

Glæd dig til en oplevelse ud over det sædvanlige i GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA lørdag den 14. og søndag den 15. august, når gruppen Utamaduni Dance Troupe optræder i parken.

Utamaduni Dance Troupe optræder med forrygende shows begge dage denne weekend, hvor de byder på energisk trommespil, dans og sang. For at sætte ekstra kulør på showet er de optrædende klædt i farverige traditionelle dragter - og alt, både tøj, instrumenter og rekvistter, er hjemmelavet eller hjembragt fra Afrika.
Find programmet her

GIVSKUDZOO_næsehorn_kafferbøfler.JPG

Sov på savannen - sidste chance for at booke
Få en helt særlig oplevelse med familien, inden sommerferien slutter. Overnat i vores afrikanske teltlejr bomaen lige ved siden af savannen med blandt andre næsehorn og kafferbøfler. Om dagen går I på opdagelse hos dyrene, og om aftenen kan I nyde hyggen omkring lejrbålet. Hele sommeren har der været fuldt booket, men der er pt. ledige telte mellem den 8. og den 12. august 2021.
Læs mere og book plads

DanhostelGivskudZoo_Room__DAH2935.jpg

Gratis overnatning for børn i august
Byd familien på en hyggelig sommerferie og bo på Danhostel Givskud Zoo. Op til to børn i alderen 0 til 11 år overnatter GRATIS på værelset og får morgenmad GRATIS, når I er to voksne sammen med dem. Tilbuddet gælder i hele august 2021. Få også alle de dage i GIVSKUD ZOO for EN dags pris.

_SDJ3438.jpg

Hold møde i inspirerende rammer hos dyrene

Tag et effektivt møde, et kursus, en event eller en hyggelig dag med kunder eller ansatte i unikke rammer i GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA. I kan krydre oplevelsen for eksempel med med en tur hos dyrene eller middag om aftenen. Vi skræddersyr gerne tilbud efter jeres ønsker og behov.