Nyhedsbrev
16. januar 2018

Vinterferie i GIVSKUD ZOO - oplev dyr i vinterpels

Få en helt særlig oplevelse i vinterferien og se dyrene i deres flotte tykke vinterpels, når GIVSKUD ZOO holder åbent i hverdagene i uge 7. Vi åbner store dele af parken, og du kan blandt andet besøge løve- og næsehornsstalden, hvor du kan hilse på næsehornsungen Savannah. Der vil også være fodringer af forskellige dyr og aktiviteter for hele familien.
Find programmet her.

Tre løveunger blev født julenat

For første gang i flere år er der født løveunger i GIVSKUD ZOO. Julenat kom tre unger til verden, og alle tre viste sig at være hanner. De er blevet chipmærket og registreret i stambogen for løver, så de kan indgå i det internationale avlsprogram i zoologiske haver.
Læs mere om løveungerne.

Masser af dyreunger - også om vinteren
Forår er højsæson for fødsler i GIVSKUD ZOO. Men også resten af året kommer små dyreunger til verden. Over vinteren kom der blandt andet unger hos nilgaierne og løverne.
Her kan du følge med i fødsler.

Hold din fest i skønne rammer i GIVSKUD ZOO
GIVSKUD ZOO tilbyder skønne lokaler og et bredt udvalg af selskabsmenuer tilpasset dine ønsker . Du kan blandt andet holde fester, konfirmation, bryllup, fødselsdage, mindesammenkomst, virksomhedsarrangementer samt møder, kurser og konferencer i vore lokaler.
Find mere information om selskaber.