IMG_4358.JPG

Sov under maven på en kæmpe dinosaur

Vil du overnatte blandt langhalse og rovdinosaurer midt i GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIAs store dinosaurpark? Så book billet til Dino Camp 2022.

Campen foregår fra lørdag den 20. til søndag den 21. august, og der vil være en masse sjove aktiviteter og hygge for hele familien. Og så får du den helt unikke mulighed at sove med tyrannosaurus rex, den små triceratopsunger eller under maven på den kæmpestore argentinosaurus.
Læs mere om Dino Camp 2022 og book plads

pingvin bolig skilt.jpg

Køb en bolig til en humboldtpingvin-familie
I GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIAs store humboldtpingvinanlæg kan man finde noget så usædvanligt i udstillingen som en boligannonce. Men ikke en helt almindelig boligannonce. Det er stort skilt, der fortæller om humboldtpingviners boliger i Peru, og i tilknytning hertil er der en indsamling, så parkens gæster kan vælge at donere penge til køb af boliger til humboldtpingviner i Peru.

3 tiger piger.jpg

Få børnene malet som et dyr

I Sminketeatret kan børn blive malet som deres ynglingsdyr, få fletninger eller tatoveringer i et helt særligt zoo-look. Sminketeatret ligger på området P3 ved siden af det store madpakkehus i GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA. Det er åben alle weekender, på helligdage og i skolernes sommer- og efterårsferie. Ansigtsmaling betales i Sminketeatret i deres åbningstid.

GIVSKUDZOO_festlokale.JPG

Marker livets store begivenheder i fine rammer
I GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA og på GIVSKUD ZOO - HOSTEL er der plads til alle livets fester, virksomhedes markeringer og foreningernes træf. Vi tilbyder lækker mad i skønne omgivelser, og kan også efterkommer særlige ønsker, så I kan få en fest, I vil huske.

app.jpg

Få den bedste safaritur med vores gratis audioguide
Appen Mitgivskudzoo giver jer en meget bedre safaritur i GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA. Her får I en audioguide, hvor I kan høre fakta om nogle de dyr, som I kan opleve. I får et kort ved hånden, så I let kan finde rundt, I kan se en oversigt over dagens aktiviteter, og har I årskort, kan ddisse gemmes i app'en.
Hent den her