Nyhedsbrev
9. januar 2019

Oplev dyrene i vinterpels i vinterferien i GIVSKUD ZOO

Besøg GIVSKUD ZOO i vinterferien i uge 7 og oplev den særlige vinterstemning i parken.

Parken holder åbent fra mandag den 11. til fredag den 15. februar 2019 - alle dage fra kl. 10 til 15.
Flere af dyrene er trukket i deres flotte vinterpels, og du kan opleve parken på en helt anderledes måde. Biler må nemlig ikke medtages i parken i denne uge, så du går rundt til dyrene og de gode oplevelser.
Der vil være særlige vinteraktiviteter; blandt andet kan du lave din egen håndledsvarmer i skind, du kan komme med på rundvisning i dinosaurparken, og du kan tage på guidet bustur i løveområdet.
Program for vinterferie i zoo

Vinterbesøg bag kulisserne - kom helt tæt på dyrene
Tag med på tur bag kulisserne i vinterferien i uge 7 i GIVSKUD ZOO.
Vi besøger udvalgte stalde og lægger blandt andet vejen forbi giraffer og næsehorn.
Prisen for voksne er DKK 200,- og for børn DKK 100,-. Med i prisen er entré til parken resten af dagen.
Fra mandag til fredag i uge 7 vil der være to daglige ture - en kl. 9.00 til 10.30 og en kl. 14.00 til 15.30.
Der er et begrænset antal pladser, som bookes efter først til mølle.
Book plads

Tjen vildt gode penge med et sæsonjob
Vi søger medarbejdere til sæson 2019 - både til salgsafdelingen, som bemander billetsalget, vores Safari Shop og spisestederne.
Vi søger kolleger til parkafdelingen, som bemander slusen ind til løverne, kører savannetraktorer og holder parken pæn.
Og vi søger buschauffører, som kan køre vores gæster rundt i parken og give dem en vildt god dag.
Ansøgningsfrist er søndag den 20. januar 2019.
Søg job

Giv konfirmanden en særlig fest blandt dyrene

Gør konfirmationen helt speciel med en fest i GIVSKUD ZOO. Vi har enkelte ledige lokaler i konfirmationssæsonen, og vi har lavet et specielt menukort tilpasset denne store lejlighed, som falder i god smag hos den unge hovedperson.
Læs om mulighederne

Tag på lejrskole og vågn op til ulvehyl
Skal årets lejrskoletur være ekstra særlig, så book et ophold på verandaen ved GIVSKUD ZOOs ulveanlæg eller i den afrikanske teltlejr Bomaen. Det er også muligt at overnatten på Danhostel Givskud Zoo, som ligger 100 meter fra indgangen. Med lejrskole i GIVSKUD ZOO kan I få en unik og sjov oplevelse med undervisning helt tæt på dyrene.